Z uporabo dinamične QR kode lahko strankam prikažemo celoten proces od surovin do izdelka na policah. Lahko vsebuje galerijo slik nove kolekcije, ali video posnetek iz modne revije. Osveščanje je povezano s trenutnimi vprašanji trajnosti,
izkoriščanja poceni delovne sile, kulturne identitete in zamude pri sprejemanju tehnologije, ki meče slabo luč na modno industrijo. Dinamične QR kode ustvarijo transparentno in zabavno priložnost, da blagovne znamke dokažejo, da so del
rešitve in ne problem.
1. Postavite novo merilo v modi
Bodite kreativni in poslužujte se nalepk na oblačilih. Nalepke s pripadajočo dinamično QR kodo vam s preprostim skeniranjem kode razkrivajo nove modne trende in prodajne akcije. Povežite jih z družbenimi omrežji in ostanite v stiku
z njimi.
2. Povejte vašo zgodbo
Dinamična QR koda z videom na etiketah oblačil lahko pomagajo povedati zgodbo o vaši liniji oblačil od navdiha do izdelave in s tem ustvarite zaupanje med potrošniki in vašim podjetjem.
3. Oglaševanje
Dinamične QR kode so zelo priročne pri oglaševanju. Preko njih enostavno oddate komentar in oceno o storitvi ali pa si najamete osebnega trenerja. Uporabite jih za promocijo na prireditvah. Z enim skeniranjem pa jih vodite do vaših
platform za družabne medije.
4. Testiranje vsebine
Dinamična QR koda nam odpira cel svet možnosti. Poglavitna med njimi je sposobnost spremljanja statističnih vrednosti, ki so ključnega pomena za vodenje vaše kampanje. Poleg zbiranja frekvence in edinstvenih skeniranj, boste
pridobili informacije o lokaciji, datumu, času, napravi in operacijskem sistemu, ki se uporablja za vsako skeniranje. S temi podatki, v realnem času, boste vedno na tekočem z uspešnostjo vaše kampanje in jo po potrebi korigirali.